SIX DIFFERENT WAYS

Jag är verkligen dålig på att blogga. I mångt och mycket beror det nog på att jag känner mig så jävla töntig när jag gör det. Vad är jag för människa som har en blogg egentligen? HAHAHAHAHA. Jag är inte stabil.

Idag har jag gjort massor med saker. Varit i skolan, bland annat. Ätit brownies har jag också gjort. Pluggat har jag låtit bli. De senaste 20 minuterna har jag ägnat åt att göra sådana där quizzes på Facebook. Man får reda på många bra saker om sig själv genom sådana, det ska jag säga er. Själv har jag bland annat fått lära mig att jag egentligen borde ha hetat Annie (ehh...), att jag hade varit Vulpix om jag varit en Pokémon (yes!), Anakin Skywalker om jag var med i Star Wars (rockigt!) och sist men inte minst - att "THE THEME SONG OF MY LIFE" är ingen mindre än:


-


CIRCUS MED BRITNEY SPEARS!

Alla dessa härliga sätt att fördriva tiden en tisdagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0