SUFFRAGETTE SUFFRAGETTE



Åh, spontanitet. Du är det bästa jag vet och det enda som tycks få min hjärna att lämna mig ifred ibland. Detta var just en sådan kväll. Spontan och därmed fantastiskt lyckad. Först var jag på bio Agnes, vi såg The Reader som var så fin och hobbytysk och sorglig. Sedan var min plan att åka hem och gräva ner mig i sängen med en ännu sorgligare bok och låta sanningarna göra sitt. Men tji fick jag. Istället träffade jag Helena och Erik på Ropsten, och helt plötsligt var jag på väg mot Konstig Klubb. Själv är jag totalt pank, så Sankta Helena fick agera min välgörare för kvällen. Och vilken kväll sedan. Vi dansade drack öl, mötte männen i mitt liv och hade så fruktansvärt jäkla kul. Nu har jag precis kommit hem, sitter ihopskjunken i soffan och lyssnar på slemmigt soft elektro och känner hur ögonlocken blir allt tyngre. GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0