MILK

I am back. De senaste dagarna har varit hektiska, underhållande, och fullkomligt sugit musten ur mig. Torsdagens middagsbjudning var planerad att bli lugn, men blev det sannerligen inte. Vi drack kosher-vin, klädde ut oss och dansade till halv sex på morgonen, och hade ärligt talat roligare ju färre vi blev. Sedan har resten av helgen fortsatt i någorlunda liknande tempo - ett om inte annat i alla fall socialt leverne - fram till igårkväll då jag utan förvarning började må apa och var tvungen att dra mig tillbaka. Nu är jag dödsförkyld, har ångest och är deppig över att jag missade vad som verkar ha varit en trevlig kväll på Faschings igår. Med andra ord, jag är nere i en svacka, och självömkan med Kings of Leon och Jane Eyre som enda sällskap är sannerligen inte botemedlet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0