dream my days away

Varför dessa sanslösa drömmar? I natt var jag på bio. Inte för att jag såg så mycket av filmen. Först fick jag istället bevittna hur mannen i stolen bredvid mig sparkade sönder huvudet på en annan man på grund av någon sorts "hedersfråga". Allt blev lite jobbigt då liksom. Jag gick ner i foajen (som för övrigt var mitt eget kök) för att ta en kopp kaffe istället. Stämningen var ytterst obehaglig och jag kom fram till att det nog var en bra idé att låsa ytterdörrarna. Problemet var bara det att varje gång jag sträckte mig ut i mörkret för att stänga blev jag överfallen av mystiska män som skulle våldta mig. Jag försökte skrika på hjälp men var så hes att jag knappt hördes. Till slut kom i alla fall någon till min undsättning. Dörren var fortfarande inte låst.

Vad betyder dessa drömmar? Jag drömmer nästan alltid om blod och onda människor, om att vara instängd i stora hus och behöva kämpa för mitt liv. Jag kan aldrig slåss, aldrig skrika på hjälp. Bara irra runt och leta efter utgången. Man skulle lära sig att tyda drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0