godnatt.


Salem Al Fakir är inte en av mina favoritartister. Ett tag var han faktiskt det, men idag känns This Is Who I Am en aning uttjatad, eller kanske bara sönderlyssnad från min sida. Astronaut har jag aldrig lyckats fastna för. Kanske har jag inte försökt tillräckligt. I vilket fall som helst tycker jag att Salem Al Fakir är sanslöst begåvad och verkar vara en ytterst fin människa. Så fin att jag blir alldeles grön av avundsjuka när jag ser den här videon. Kitschnoise i all ära, men jag skulle verkligen bli mitt lyckligaste om även Salem skulle komma och spela i min trädgård. Titta bara så fin han ser ut när han hoppar omkring i publiken och på pianopallen! Kanske har han lust att spela på nästa års upplaga av Graffestivalen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0