så har jag ju väldigt trevliga arbetskollegor också.


Nu är jag hemma från jobbet. Vilken fin arbetskväll det var! Mycket (typ enbart) för att jag spenderade den med Musikhjälpen i hörlurarna. Jag sorterade julkort till hela världen och lyssnade på historier om pojkar med gitarrer som spelade och samlade in pengar på spårvagnar. Om ett kompisgäng som cyklade till Vinternoll2 och gav bort pengarna de sparat på att slippa köpa busskort. Och så om John, som köpte Håkan Hellströms signerade gitarr för tjugotvåtusen femhundra kronor, trots att han inte är särskilt bra på att spela. Så kom julkänslan som aldrig verkade vilja infinna sig. Nu sitter jag och impulsshoppar julklappar på internet. Imorgon ska jag önska en låt. Jag vet bara inte vilken ännu.

Puss och godnatt, min mage är full av skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0