17:51

Eftersom Gustav är min själssyster bara måste måste måste jag göra en del saker som han gör, bara för att det är just han som gör dem. Som att skriva en lista med underliga och intressanta saker om mig själv. Jag gör ett försök:
  1. Jag har varit vegetarian i snart 11 år.
  2. Jag kan inte vissla.
  3. Men jag håller på att lära mig att rapa.
  4. Jag har aldrig varit kär.
  5. Jag är morbid OCH livrädd för döden.
  6. Jag pratar jättemycket och jättehögt och skäms för det ibland.
  7. Jag är vänsterhänt.
  8. Jag tycker att bada, läsa, skriva, skratta och dansa är det bästa som finns i hela världen.
  9. Jag tycker mycket om att hångla också.
  10. Jag framstår nog ofta som betydligt mer självsäker än jag är.
  11. Jag tycker inte om att prata om känslor men är ganska bra på att skriva om dem.
  12. Jag är bra på att lära mig långa texter utantill och kan ofta citera direkt ur läroboken på ett prov i skolan.
  13. Jag samlar på ord, känslor, drömmar och sammanträffanden.
  14. Jag försöker vänja mig av med att vara en sånt cynisk, pragmatiskt och bitter människa.
  15. Jag har ingen aning om vad det ska bli av mig.
  16. Jag skäms över hur pretto jag verkar när jag ska sammanfatta mig själv i en lista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0