KUNG MIDAS


Bilden har jag snott av Adam och föreställer tre av de stiligaste och bästa männen jag vet. Rauwr.

Nu har jag varit lite dålig på att blogga igen. Jag har helt enkelt gjort en massa andra saker istället. Som att sitta i Humlegården och dricka folköl insvept i en filt. Eller som att köpa 100 gånger mer kläder än jag egentligen behöver. Eller att sitta hemma hos Emma och dricka rödvin och vara tredje hjulet under cykeln. Eller att bråka om politik och snygga tjejer på en fest någonstans. Eller att äta tryffelpasta och dricka tre espresso på raken klockan fyra på morgonen. Eller att ta första 201:an hem på morgonen. Allt förutom nu, då jag verkligen verkligen måste plugga och istället ligger här och försöker komma på ursäkter för att låta bli. Ikväll ska jag på 20-årsfest i ett skjul. Det kommer att bli fett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0