helgen (v.48)

I fredags var jag på sommarfest. Det var mystiskt men riktigt trevligt. Jag blev alldeles för full på rosévin och kom i säng runt sex någon gång. På lördagen var jag slut som människa. Jag och Helena tog bilen och åkte och köpte pizza, godis, läsk, chips och kakor. Sedan låg vi apatiska framför tvn hela dagen. På kvällen satt jag hemma och kollade på punkopera till elvatiden. Då kom Gutti och hämtade upp mig. Vi gick hem till honom, drack ett glas vin och åkte sedan vidare till Nisse i Hjorthagen. Där var det premiärfest, fest utan byxor-fest. Det var fullkomligt underbart. När natten redan hade blivit morgon gick jag och Gutti över lidingöbron, köpte folköl på Statoil och åkte hem till Adrian. Där spelade vi punk och åt ostbågar till klockan halv åtta på morgonen. Det har varit en bra helg, med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0