two to tango


Idag hamnade mina två personligheter i bråk. Ungefär såhär gick det till: PrettoMatilda sitter och läser Faust och har ångest. Rätt som det är har PeppMatilda tagit kontrollen över denna maktlösa kropp och sitter och postar YouTubeklipp på Facebook med texter som "PEPPEN PEPPEN PEPPEN, UNTZ UNTZ UNTZ, nu är det helg!". PrettoMatilda blir skitförbannad, stänger av internet och återgår till pluggandet. Då tar PeppMatilda tag i telefonen och börjar ringa runt och skrika "förfest hos mig ikväll!" åt alla som vill höra på. Nu sitter de båda och stirrar surt på varandra medan jag försöker föra ihop pusselbitarna, plugga klart och styra någon sorts förfest samtidigt. Kyss mig två gånger. Jag är schizofren.

Kommentarer
Postat av: G

Jag fullkomligt älskar bägge. Jag vill att de ska bo med mig hela livet, för alltid. Okej?

2009-11-13 @ 18:32:36
URL: http://neverhappened.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0