15:23


Hej och hå. Man ska inte ropa hej förrän man kommit över bäcken som det så fint heter, men det känns faktiskt som om jag kommer kunna känna mig riktigt nöjd med mitt arbete idag. Delvis kan de ha att göra med att jag sysslar med sådant som jag tycker är så himla kul: research. Jag känner mig hemskt viktig där jag sitter vid mitt köksbord och skickar ett mail hit, ringer ett samtal dit, för att sedan samla all information i ett worddokument och ett antal post it-lappar och sakta med säkert se min artikel växa fram. Nu väntar dock dagens kraftmätning, ett mail till kommunfullmäktige Paul Lindquist. Eftersom skolarbetet har kommit i vägen har jag skjutit upp det här alldeles för länge nu, så det är bara att hålla tummarna för att han hinner svara innan deadline. Ålright, okej, nu kör vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0