kids

Åh, nej. Jag sitter på Café de Calma, Lidingös mest menlösa, men också centrala café. Egentligen tänkte jag sätta mig på biblioteket och jobba men koffeinbehovet, det koffeinbehovet... När jag kom hit var det helt tomt. Jag beställde mitt kaffe och satte mig längst in i hörnet. Tyst. Lungt. Varför går jag inte hit oftare, hann jag tänka, innan helvetet bröt löst. In genom dörren brakar fyra småbarnmammor med tillhörande barnvagnar med innehåll. Nu känner jag att jag lika gärna hade kunnat gå och sätta mig på Leklandet uppe i Torsvik. Det är nog lugnare där.

Kommentarer
Postat av: G

De har ju kappe på bibblan också.

2009-10-22 @ 17:41:24
URL: http://neverhappened.blogg.se/
Postat av: Matilda

Om man gillar äckligt automatkaffe är ju det toppen!

2009-10-22 @ 18:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0