this is Halloween.


Jag har tagit en paus i pluggandet och sitter och funderar på vad jag ska klä ut mig till på Halloween. Jag är egentligen inte särskilt förtjust i själva konceptet med högtiden som sådan, men har aldrig tackat nej till en maskerad och är därför riktigt taggad. Men nu är det dags för förberedelser. Jag älskar att klä ut mig men skjuter ofta upp planeringen till maskeraddagen, och resultatet blir för det mesta därefter. Nu tänkte jag försöka börja planera i riktigt god tid. Men vad fasen ska jag vara? Jag har en tendens att vara lite väl överambitiös i utklädningssammanhang och brukar därför ha problem med att genomföra mina högtflygande planer. Något annat som hindrar min tankeverksamhet en smula är det faktum att jag just nu bara kan komma på en enda riktigt läskig person. Gissa vem.

Kommentarer
Postat av: M to tha O to tha DAWGH

ÅH jag vill också klä ut mig, men blir det fest?

jag är dundermegasugen på halloween! ring mig om du vill fira. boo-hoooo!

2009-10-20 @ 23:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0